biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
~rInDu~
Thursday, March 8 | 0 comments





woi..huda..aku rindu giler lah ngan kau..biler kite nak jumpe nie..aku rindu,,rindu,,rindu,, giler ngan kau..ibarat aku rindu boy aku..eh..tapi aku tade boy la..!!so..aku anggap kau jela boy aku..oke..hehe..hye syang..orang rindu giler au at sayang..last kiter jumpe maser raye je kan sayang..hehe..biler kite nak berjumpe smule cam dulu..nak tau tak..orang..mandi tak kenyang,,tido tak basah,,makan tak lena tau..ayang camner..same gak ker..??hehe..

ok2..stop..pecah perut ak biler aku bacer balek post nie..dah macam lesbian dah tengok..agh,..pduli ape aku.. aku rindu mu..sayang..kau tak rindu aku ker..cuti nie mu balek kg tak..kalo mu balek pon..tak tentu aku balek kg gak...bab mak aku keje lah yunk oi..mu datang lah sini..biar senang aku ngok muko mu puas..haha..kalo stakat gbr je..mner cukup de..

untuk hilang kan sket rindu aku kat kau..aku post gbr kau kat sini..tapi sikit je hilang..blom sepenuhnyer..hehe





dan nie plak gbr kite berdue..wuwuw..


tapi ader satu jer..ala..tapelah..satu pon jadi la..
wuwuwuwuwuwuwuwuw... :'( huda..gua rindu same lu bro..
ni jelah..post yang aku boleh entry pasal kau da..aku tak leh entry agi..anty rindu aku ngan kau makin mendalam..wuwu..#hehe,,ayattanakkalah..k bubye huda syang..